trötter.

Ja nu sitter jag placerad i soffan trött i både kropp och själ..
Idag var Freddi och Alma här en runda, sen i eftermiddags
körde vi till IKEA och handla två stycken byråer till förrådet.
Jag satte ihop den ena nu ikväll, jag tycker de är skit kul
att sätta ihop sånna saker :)!! Så nu ska äntligen det bli
ordning bland mina hästkläder en hel låda har jag paxat.

Weell igår var jag och kolla handboll i Dalhem blev vinst med
12 bollar tror jag underbart så nu är vi klara för den nya division 1
skönt att slippa ora sig längre. Sen på kvällen bar det av till
Emils och Andrés 20år fest i Pärup, det tackar vi för!

Så det har varit en skön helg med precis lagom mycket att
göra tycker jag! :) hihi


Jessica åker till Irland i natt, kommer sakna henne mucho! Men tiden kommer gå hur snabbt som helst <3



C.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0