snurrrrig.

Det är så många tankar som snurrar runt i min skalle, det är så mycket jag egentligen VILL, resa, spela handboll, jobba (tro det eller ej), ha en egen häst, plugga (förmodligen) + mycket mycket annat som stannar i min skalle ..
Det är så svårt att veta vad man ska och inte ska, men jag menar man lever en gång (vad vi vet iaf) vad har man att förlora? Blev lite djupt där kanske .

Idag har jag checkat grey´s och passat Alma en runda när Emma skulle på ett ärende, vi pysslade och eftersom Alma tycker jag har för lite leksaker hade hon med sig ett litet dockhus typ där mina små hästar skulle bo, hon hittade även "farfar gris" och bonden "FYLLEHUNDEN MOLGAN, som tillhör Lågans Damlag" haha. Sen fick hon prova fota lite med min kamera vilket hon tyckte var himla kul de bilderna som kommer sen har hon tagit :), 3år och redan fotograf ;). hihi

I morgon blir det firande hela dagen av min kära mormor som blir 90år , ska hinna med en liten runda till sjukgymnasten med.




sen var det givetvis en massa bilder på annat, typ kök, kylskåp, säng, fiskar ja you name it ;)


Kommentarer
Postat av: Mimman

Det låter som du och Alma har haft en mysig dag. Uppförde sig Molgan i leken? Annars så kan han ju vara lite sur av sig:). Puss

2010-03-02 @ 07:01:51
Postat av: C.

Haha Molgan var lite tjurig för han fick både bli tjej och bonde för han hade ju en tjej tröja på sig! men jag sa åt honom ;) haha

2010-03-04 @ 22:52:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0