meet me.

yes då har denna veckan gått, vad har hänt?
Jag inget överdrivet varit hos sjukgymnasten och nu har han åkt på skidsemester den lilla grisen. Så nu ska jag gå till en annan nästa vecka skulle egentligen till henne i torsdags men 5min innan jag var framme i Eslöv ringde dom och sa att hon var sjuk hur JÄTTE glad blir man då?

Well ikväll bär det nog av till Hjälm för lite trevligheter med chicksen..
Imorgon är det vår alls älskade potatis försäljning och sen till Ida på kvällen för att fira hennes
20års dag. Söndag är det inte rikigt bestämt ännu faktiskt.

See you later.


C.

Gammal bild på mig o Jussi. juni 2008


Kommentarer
Postat av: Ellinor

haha jag vet inte! skjuter på det hela tiden :P men jag måste ha hunnit gör det innan H-P är tillbaka! men du har ju tid att uttnytja handikapp flytsaken nu innan jag lånar den :P

2010-03-19 @ 19:49:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0