loading.

mitt liv är inte så händelserikt som jag önskar att det skulle vara,
jag vill inte sitta hemma mer. Suck. Men idag har vi gjort en hel
rensning i förrådet sen körde jag och pappa på Tippen och kasta
all skiten. Ikväll blir det lite handboll och sen till Pålsson, med Bertil
och Hjälm sades det.

Något positivt i mitt liv är att om jag sköter mina hem övningar
riktigt bra tills tisdag när jag ska till sjukgymnatsen så slipper jag
min kryckor. Så jag tränar tränar och tränar nu.

Kanske man kan prova att rida också om någon vecka ;) hihi.


C.


min svaga sida JOHN DEERE traktorer, drömde förresten att jag körde en inatt ;)
skönheten under hade jag inte tackat nej till ;). min hemliga dröm att ha en JD på infarten ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0