kalas för min lilla mormor

Igår var det kalas för mormor som fyllde 90år, var där först en runda på förmiddagen sen stack jag till sjukgymnasten och gjorde vad jag skulle där. Fick göra mer denna gången och kan ju meddela att det kändes som att man hade tränat i flera timmar efter jisses vad trött jag var i knäet. Träningsverk idag skulle man kunna säga. Sen var det hem och duscha sen upp till mormor igen och äta varmrökt lax det är nog min favorit mat och så ska det vara ris, pepparrotssås och sallad till jisses det skulle jag nästan kunna döda för :D!!

SÅ ETT STORT GRATTIS TILL MIN MORMOR SOM BLEV 90år igår :)!!

Idag har jag och Linda ätit pizza och varit på city gross, sen var vi inom sport kalle för Linda skulle ha nya löparskor , gäller att va ute i tid ju ;) haha jag köpte förra veckan!! I morgon kommer lilla Alma runt 8 till mig, hon ska vara här medan Emma och Freddi ska till Lund. Så blir till att gå upp i ottan i morgon :), men det är det värt! :D

Kommer snart lite bilder med ska bara lägga in från kameran :)

C.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0