Vattengympa.

Jag har alltid tyckt att vattengympa är lite av en kärringmotion, JAG HAR FÅTT EN helt annan inställning till det nu vill jag lova. Sitter här i soffan och orkar knappt skriva på tangenterna så trött jag är i armarna. Benen skakar när jag går ja fy fan så här trött har jag inte varit sen.. Ja jag minns inte ens när jag var så här trött i min kropp senast. Vilken härligt känsla borde kanske satsa på vattengympa. Jag har heller aldrig varit rädd för en instruktör men jisses hon har tror jag skulle kunna döda bara av att titta på en, men det var gött för man våga fan inte mygla haha!

Annars idag har det varit jobb, dötrisst faktiskt. Dock lyckades jag kasta ett hjul från en gräsklippare på en annans pung så jävla klockrent. Han stod och trissa upp mig och sa att jag inte vågade kasta. Så skulle jag bara hota honom så var där fett på hjulet så det gled ur mig grepp slog i en kant bytte riktigt och träffade honom rakt på klockspelet. No hard fealings hoppas jag, :D haha dagens roligaste. Sen var det stallet en snabb runda och titta till pållen.

Sov gott. C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0