söndags ångest

Då sitter man här med söndags ångest igen, varför alltid denna jävla söndags ångest. Cyklade ut till stallet idag Fridolf ville ha sällskap när hon skulle diskutera hästköp och då ställer man ju upp. :) Det sög ganska duktigt i benen kan jag lova, trodde jag skulle klara mig från regn men när jag kom i Ludvigsborg öppnade himmlen sig i stortsett hela vägen fram till sätofta.

Igår var jag hos Linda där det bjöds på Tacos och andra nyttigheter, kolla film och hade det trevligt. Fredagen spenderade jag hos Lilja med lite andra människor, där det grillades och sjöngs sing star bland annat :).. Fick reda på idag att vi var lediga från jobbet på fredag och slutar 12 på torsdag I AM SO HAPPY!! Veckan kommer väl som vanlingt att bestå av jobb, hästen och träning!!

C.









Siv och jag blev nära vänner!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0