never give up..

när det handlar om envisa hästar så ska man fan inte det, hade en liten kamp med Loppan idag
när jag Jessica och Lina bestämde oss för att rida och bada. Loppan och Congnac skulle ju absolut inte i
så det slutade med att jag hoppade i och gick i vattnet med hästen. Och jag VAAANNNN över henne! :D
Både hästar och ryttare kom tillbaka dyngsura både av svett och vatten så det blev att bada hästarna med slangen istället.

Midsommar blev rikigt lyckat jätte roligt, mycket folk och drag hela tiden. Dock åkte jag hem och sov så åkte upp dagen efter igen och hjälpte till och städa. Sen gick jag och Jessica ner till dammen med Ralph (paddes get) himla mysigt satt där och snackade ett tag innan det bar hemåt. Senare på kvällen bar det hem till Hjälm för lite filmtittande. :)

Nu ska jag snart dra ut till Frida med brudarna!

C.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0