äntligen fredag..

Ja nu är det äntligen fredag som jag har sett framemot denna helgen. Jag ska äntligen sova ut har sovit skit lite denna veckan så är duktigt sleden nu fakttiskt, har knappt varit hemma heller. Men men största bravaden denna veckan var när jag sov hos Fridolf och vi försov oss till jobbet och gjorde oss i ordning och var på jobbet inom 7min, när jag var på min station så ringde klockan precis in. Riktig jävla BONNATUR.

Igår var jag och Fridolf hos veterinären med Loppan hon skulle få sina vassa tänder raspade, vaccineras och besiktigas till försäkringen. Hon skötte sig ypperligt bra och var helnöjd när hon fick komma ut till sina kompisar i hagen när vi kom hem igen.

Ikväll bär det av till Ormanäs för grillkväll hos Lilja :), ska försöka ta lite kort med så det blir lite variation på bilder här, nu ska jag iaf slänga mig in i duschen och göra mig i ordning sig komme Johansson och hämtar mig :)

See yaa C



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0