till Linda.

Linda tyckte att jag gott kunde skriva något roligt på bloggen, vet i smen om det händer så mycket roligt i mitt liv jobb. jobb och lite värk i händer mer än lite. Känns som man har jobbat med detta skit länge och ens händer är på väg att försvinna in i en annan värld . haha men tur att Gert som jag jobbar med är så snäll så att vi skiftas om att göra olika saker det är vad jag kallar teamwork.

Igår var det storstädning i stallet och det resulterade i att hela vårt släp är smockfullt med skit som vi ska slänga på tippen i morgon, det kommer nog ta sin lilla tid är jag rädd. Var himla trevligt igår trots att våra lungor blev dammfyllda. Längtar sjukt mycket tills lördag då är det FALSTERBO yeeaah sjuktkul ska det bli, ska dit med ett helt gäng brudar och förmodligen spendera natten där :). Handlas ska det också göra massssssssssa!

Har stalljouren i morgon och på söndag så blir lite körande där med men det ska jag nog klara av :), drar med mig Linda i morgon eftersom vi ska umgås. Någon som vill hänga på så hojta till bara!!

Nu ska jag besöka duschen sen blir det nog bingen inom en snar framtid!!



Sleep tight. Puss C

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha vet att min pappa e snäll. men det är ju så det ska fungera mellan jobbar kommpisar ;)

2010-07-08 @ 22:45:26
URL: http://elinsvensson87.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0