firmafest.

I morgon är det minsann och dag firmafest, det är inte varje dag sånt händer! Tror faktiskt det kan bli rikigt roligt, börjar direkt efter vi slutat med grillning osv och sen får vi väl se vart kvällen tar oss :).. Chansen att det blir riktigt roligt är stor för min kära arbetskamrater är fan icke normala (som jag då) rikigt br blanning!!

Annars har det inte hänt något speciellt, jobbar och står i har satt mig rejält i skiten på jobbet är jag rädd men på ett roligt vis vilket är en jävla tur idag till exempel kom jag ut till bilen och då hade någon Ingemar tror jag bestämt kletat ner hela mitt dörrhandtag med fett!! Dock fick jag igen för jag satte en stor klick fett på halsen på han med, som man bäddar får man ligga! :D Har finaly beställt biljetter till falsterbo horseshow sista lördagen och förhoppningsvis ska vi även sova där om allt går för sig och då är det feeedddeee fest!

Nu på lördag bär det av till Ullred med mor min ska bli himla trevligt, kommer förmodligen bli ett mycket saftigt kvitto (som en käftasmäll) då det ska inhandlas en del till min lilla Pålle.. Så jag hoppas på en trevlig helg allesammans!


Puss C.


Bjuder på en bild sen i våras när vi kolla på folkrace, en GUL TOYTA jisses den va grann. Kanske skulle styla om min till rallybil??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0