VIIIIINNNNNSSST!

Heelll yeah har det äntligen släppt för Lågans damer??
Vilken match det var idag, jämn och rolig match tyckte
jag iaf. Domarna kunde ju varit lite jämnare första
halvlek var det mycket till Eslövs fördel, men i slutet av
andra var det precis som om att nä nu får vi ge Eslöv
lite med och det var i slutminuterna när det var som
viktigast. Ja jag och Linda var nervösa i 60minuter
i stort sett men det var det värt! Fick lugna ner
oss lite sen, shit det kändes som om man själv sprang
där nere och kämpade för glatta livet!

Hoppas detta var vändningen!!

 
Hoppas jag får något jobb i morgon,
är trött på att va hemma nu!


Have a nice night.  C.

Kommentarer
Postat av: Bertil

fri lek brukar sluta med suddi på kinden, mindre najs :S

2010-01-31 @ 21:37:41
URL: http://beem.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Tyckte du det var en bra match? jag tyckte det var den segaste matchen ever.. gå handboll och inget tempo.. Lågan ville mer och kämpade, eslöv hade ingen glöd eller kämparglädje alls. Igår vann Lågan rättvist, eslöv förtjänade inte att vinna när de inte kämpar! Får hoppas att både eslöv o lågan kommer upp till div1 nästa säsong iaf :)

2010-02-01 @ 18:55:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0