tossi i huvudet

Jag fick igen idag för vad jag sa igår med att jag hade för
lite att göra om dagarna. Idag har jag jobbat hela 4 timmar,
med kräkiga barn. När jag slog upp dörrarna i förmiddags
var det första jag fick höra ett barn som spydde!! YYEEAAH
Sedan kom en i personalen springandes med plasthandskar,
handsprit och papper i högsta hugg..
- Välkommen till KAOSET!!
Så det fick bli duschen direkt när jag kom hem och äta lite
vitpeppar korn för att förhoppningsvis slippa bli kräkig.

Skulle egentligen till Frida ikväll på Alovera party men
det blev inställt pga av snön. Så det blir en lugn kväll
framför tvn, Ironiskt nog har jag nästan fått nog av lugna dagar!!
Hoppas verkligen att Grey´s Anatomy och
Desperet Housewifes börjar snart för jag är sååå spänd
på vad denna säsongen kommer att bjuda på för sjuka saker.



JAG ÄR SÅÅÅÅ SUGEN PÅ ATT SPELA HANDBOLL,
alla som är trötta på det dra på er en långtidsskada
för sen kommer ni bli tokiga av längtan till att
få jaga den där lilla runda bollen igen!




Tackar Sofie för hjälpen med bilderna :D

. C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0