slingor för hela slanten

Min dag har bestått av sjukgymnatsen och klippning / slingning hos Jessica
det är ju en förbaskad tur att smartheten sitter i hårfärgen för jag har
blivit mega blond :) ! Ska få lite silver schampo av Jessica i morgon med för
att få bort det som blev guld/gult !


När vi insåg att blivit lite gulaktigt på vissa ställen sa Jessica att vi kunde
ta lite silverschampo så det blev bra. Jag bara..
- men hur länge ska det sitta i?
- men kan du inte se det själv?

-eehh, nä.
- okej men då får jag väl duscha med dig då!


Hahaha det var verkligen dagens bästa tror inte att vi insåg
vad hon egentligen sa förens efteråt, som vi garvade :)


Fastnade nästan med Rally toytan hos Jönsson med för
hur många stora maskiner de än har så är de inte skottat
precis vid infarten spårigt och jävligt från lastbilarna.
Så där fastna jag, men har man 4-hjulsdrift på Rally
toytan så har man haha! Loss kom jag iaf ;) haha


ett litet smakprov


träning ikväll och förhoppningsvis SHOPPING i morgon :)!

Peace out. C




Kommentarer
Postat av: jessica

a ja vågar du lägga ut bild på hårfärgen är det kanske ändå inte de värsta du varit med om haha:P;)

2010-01-29 @ 18:57:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0