saturday night

sitter och värmer mig på pappas nyvunna
fårafi**a, sånna som småbarn brukar ha i
sina vagnar jisses va skönt det är att sitta på!

Jag och Linda sitter mätta och trötta i soffan
och kollar på 2 1/2 män, jag lagade en
fryktansvärt god middag till oss innan
fjärilskotletter, potatiskroketter, sås och
sallad mumma. Jag sitter och spanar på
godis och chips skålen som står på bordet.
Väntar nog en stund med det, får samla mina
krafter lite till ;).


Annars har min dag bestått av Grey´s
säsong 1 som jag lånat av Pålsson och
handboll, Lågans herrar förlorade igen..



I morgon är det DERBY mot Eslöv i Eslöv,
hoppas på en jämn och bra match blir
roligare då tycker jag. Roligast hade det varit
om man själv kunde va med men är
ju ingen större chans när man inte har
ett knä som vill som jag vill.. Well snart
är det operation iaf, nästa måndag
smäller det. Nervös!!!!



C.

Kommentarer
Postat av: Ellinor

jo det är trisst att inte kunna spela en sånhär match! men vi får ladda inför nästa säsong istället :) Och det hade säkert blivit en roligare match om vi spelat - säkert någon som skulle kunnat skratta åt oss :P hehe! Ses på läktaren - lycka till! :)

2010-01-31 @ 12:22:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0