dreaming.

dreaming with a broken heart, åååh så bra den låten är.
Jag har hittat en hel bunke gamla skivor som jag lyssnar
igenom nu. Finns så många bra låtar som bara försvann
ner i lådan med skivan man hade. Idag fick jag rysningar när jag
fick höra bland annat Queen med too much love will kill you.
DET SKRIKER G-HILLS DRAMA 2006
KATTLIV, himelskt rolig vecka vi hade!

Annars har min dag bestått av shoppning hitta
inget speciellt faktiskt. Bara en mössa och en
tunn tröja typ. Ikväll bär det av till Jessica                                                                                                                                              kolla på sommar med Göran :)!!
 


C.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0