pålsson.

sitter för tillfället i Pålssons säng och
gör inte allt för mycket. Hon är helt
inne i The Sims på sitt nitendo.
Så jag har letat upp lite sexiga bilder
på hennes data, är så kul när man hittar
gamla bilder! Hihi.

Annars idag har jag varit hos sjukgymnasten
och sen hade vi hästa möte. Hos sjukymnasten
går det väl lite framåt men inte tillräckligt
snabbt tycker jag så jävla drygt är det.
Tog min stygn i fredags och titthålen såg fina
ut men det långa had spruckit på mitten så det
fick vi tejpa ihop igen. Så idag tänkte ja att det
skulle ha läkt men icke så vi fick sätta ny tejp.

Nu ska jag snart våldgästa Pålssons säng tror jag ;)

eNJOY.








damn you look nice ;(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0