lång onsdag.

Det har varit en lång onsdag idag, jag blir så uttråkad
av att bara sitta hemma. Inget jobb idag heller suck,
så jag tog mig en promenad, skottade lite och tills sist
gjorde jag min efterlängtade snögrotta haha.
Ja SO WHAT att jag är 20år, jag gör precis
vad jag vill och känner för och skiter i vad andra
tycker om det! Fin blev den iaf, palla inte göra hela
klar blev lite för varm ;).

Tog några fina vinterbilder med som jag
fixat till lite med. Kvällen blir nog lika lugn
som dagen, ska se om jag kan lura
ut mor min på en promenad kanske!



C.















Kommentarer
Postat av: eee

2010-02-04 @ 15:14:31
Postat av: bärta

neee.. de va värre av den varan :S söt grotta ;)

2010-02-04 @ 15:15:13
URL: http://beem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0