kalas för hela slanten

Denna helgen är det massa firande av vänner,
igår var vi ute hos Frida då vi överraskade Linda
hon trodde vi skulle på bio och hämta Cattis ute
hos Frida men där väntade Cattis, Frida, Emilia & Emma
med god mat! Det var även Fridh, Enocksson, Molle, och jag!
Senare på kvällen kom Jessica för hon hade naturligtvis match i
Trelleborg. Det var himla trevligt hela kvällen med mycket gott
att förtära :), vi spelade spel och snackade skit till nästan
halv 3 på natten. Men kul hade vi iaf!! :D


Idag har jag varit med mor o far i Eslöv, där handla
jag present till Jessica som jag blev himla nöjd med
faktiskt. Så nu ikväll ska jag först till Jessica till
släktkalas och sen till Linda på släktkalas. Så blir en
fullspäckad kväll. Men kul är det iaf.

Sen i morgon blir det match mot Pandora så jag
och Linda ska följa med som vanligt. Till vilken
jävla nytta tänker jag ibland. Men ja det är ju
så att man får ju stilla sitt begär när lite grann.
Wish them luck.


C.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0