jobb, snö o slingor

Tjenixen allihopa.
Sitter spänt i tvsoffan och väntar på att Paradise hotel
ska börja, jag har sett de senaste två veckorna och
nu kan jag inte sluta. Alltså det finns många konstiga
människor i vårt lilla land , men roliga att titta på
är de iallafall och det är ju huvudsaken.

Träning innan ikväll tappat gnistan för mina underbart
roliga övningar, men de kommer väl igen sen hoppas jag!!
Innan dess färga Jessica mitt hår för att jag tyckte jag blev
för blond, sluta med att vi fick ta en mörkbrun färg
för att inte en mörkblonda färgen satte ett enda litet spår.
Så nu sitter jag med lite blond & brun/svart/silver/grå/violett
hårfärg men det skulle bli bättre om ett par dagar :)!!


Blev ingen sjukgymnast idag slutade 15 och då slog
ovädret till så jag körde och fixa håret ist. Ska inte dit
mer denna veckan, han tyckte att jag skulle chilla
tills operationen :) haha.


Funderar för tillfället skarpt på om jag ska gå
och ta en dammsugare (kaka) ur frysen och trycka
i mig den !! Tror det blir det och ett glas saft ..



C.

Kommentarer
Postat av: mimman

Ta en kaka för mig med.. jag är så sjukt sugen på godis idag. Förresten när ska vi ta fastlagsbullarna?:) Puss

2010-02-02 @ 21:45:33
Postat av: C.

Jag väntar varje dag på att du ska komma och knacka på och stå där med stora fina fastlagsbullar :D

2010-02-03 @ 11:47:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0