Jag har nål märkt mig.

Jaha då var det över min kära lilla
tatuering placerades på insidan av
foten igår av allas vår Sandra och
fint blev det. Dock har jag någon
form av dödsryck i benet, kunde inte
se det komma och sen bara ryckte det.
Som tur var så blev det inga långa streck
för det :) haha!


TACK SANDRA !!  :)




Idag var Emma här och höll mig sällskap en stund, broderns sambo! Hon är gravid i 7e månaden och den lilla/lille sprakade hela tiden och det syntes sjukt tydligt haha såg rikigt roligt ut. Blev lite smått chockad trodde inte det skulle synas så mycket. Men där fick jag så det small ;)!

Ska ta mig och steka lite lövbiff, potatiskroketter och sallad nu i min ensamhet det är så fruktansvärt tråkigt att vara hemma så jag tror jag blir GALNARE än vanligt. Så ni är välkomna ner och hålla mig sällskap när som! :)

C.


Kommentarer
Postat av: Mimman

Gud vad fin den var. Ses vi ikväll eller? Puss

2010-02-16 @ 17:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0