Horseshow ..

Var ett tag sedan jag lämnade ett litet avtryck här men
jag har faktiskt haft bättre saker för mig !
I Fredags gick jag upp 05.40 för att bli upphämtad
av Lina för att åka till Fridolf i Höör och äta frukost
innan vi begav oss till Göteborg horseshow!

Det var jag, Lina, Fridolf och Pripp som var iväg
och rally toytan fick sig en rejäl runda. Vi gjorde
x-antal tabbar denna dagen jisses, det krävs verkligen
4 förvirrade hästmänniskor för detta. Det började när vi kört i ca en halvtimme, då började jag tänka på var vi skulle sitta och så. Så jag frågade Fridolf om hon hade biljetterna. Det blev väldigt tyst och då insäg vi att vi verkligen hade glömt dom. Så vi fick snällt vända om och köra och hämta dom. Sen var det när vi skulle köra hem och hade tankat precis utan för GBG så skulle Pripp ta sig ut bilen fastnar med benet u bältet och trillar ut, när vi sedan kommer in på macken och ska betala frågar han som stod i kassan hur det egentligen gick med henne haha så han hade alltså sett alltihopa. HAHAHAHA fy fan va vi garva!! Sedan skulle vi då ut på motorvägen igen och så tyckte vi att vi körde på fel håll så vi körde av motorvägen och skulle vända typ men kom ut på samma håll igen och då förstod vi att vi hade varit rätt från början ! Jisses det var riktigt roligt faktiskt. Lina som är nybliven hästägare handla massa saker där uppe kul att hjälpa till och sånt, Lite smått avensjuk kan jag ju erkänna, jag vill också vara hästägare!!! Så tack brudar för en jätte trevlig dag :)





Igår var vi uppe hos Alma, Emma och Freddi och åt lunch sen var det ju avgörande match typ för oss. Så vi stack upp och kolla på den och Alma var också med och kollade. Hon var mega duktigt satt och klappade och hejade, men hon tyckte inte det var roligt i början men sen i slutet var det för då hade hon ju köpt sitt Lördagsgodis :) haha hon är söt! Sen på kvällen var vi hos Molle och åt god mat och kolla på melodifestivalen och kolla film, mysigt.

Idag ska jag på årsmöte ute på Ringsjöorten annars inget speciellt. :D



Tvungen att lägga upp denna bilden på pappa, vi skulle ut och köra någonstans så skulle han backa ut så skulle han va lite rolig och sprätta men vad han inte insåg förrän skadan var skedd var att han sprätte ner halva garage dörren hahaha!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0