februari..

Jaha då var Januari förbi, alltså var i hela friden tar
all tid vägen?? Det är min stora fråga.
Började månaden med att jobba ute i Löberöd
bland de allra minst där trivs jag verkligen,
är så söta! Ska vara där i morgon med.

Idag är det exakt en vecka tills jag blir opererad
och vid denna tiden är jag förhoppningsvis klar
och "redo" för att åka hem. Man har ju hört både
det ena och det andra hur man ska må ;).
Kan ju hoppas på att jag är unik och inte mår
så.. Men hur stora är oddsen!?


Sitter och väntar på mor min och sen blir
det äggamackor och det är mumma, sen bär
det av till träning som vanligt. Får se hur seriösa
jag och Lindis pallar va idag.

Är i valet och kvalet om jag kanske ska
börja plugga till hösten. Är lite sugen faktiskt
för jag menar hur mycket jobb finns det?
Känns som man lika bra kan studera :)..


nyår 09, HJÄLM ÄR I EGYPTEN OCH SCHTEKER


C.


Kommentarer
Postat av: molle

hey kexet! det kommer gå jättebra! operation alltså! jag tyckte bara det va skönt att sova:) haha jag kommer ihåg att jag ringde mamma och frågade om jhon kunde komma och hämta mig så sa hon att nej jag jobbar till 4 så jag kommer vid halv 5 så sov du en stund till, haha kommer gå fint! tänk så många som har gjort det och du är ingen vanlig carro! :)<3

2010-02-01 @ 18:04:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0