det är nära nu.

Ja det är helt sant det är riktigt nära nu vill jag lova
i morgon klockan 11 ska jag infinna mig på Trelleborgs
sjukhus för operation. Tänk att det äntligen ska bli av,
det är fan på tiden. Drygt att vänta enda sen i slutet av
september, att det ska ta sån förbaskad tid för att
få opererat sitt knä. Börjar bli lite spänd faktiskt,
men det är lite blandade känslor för det ska bli himla
skönt att ha det gjort sen! Sen blir det att stylta sig fram
på kryckor i några veckor.

Gårdagen bestod av handboll vilket tyvärr blev en förlust var lite slarvigt från alla håll och kanter.NU måste fan Skånes handbolssförbund se över sina DOMARE för vart man än kommer så är dom så fruktansvärt dåliga. Oftast på båda hållen som tur är men det är tragiskt att det ska lägga sig på en nivå som gör det svårt att spela. Så för böveln nu får någon snart ta tag i detta för bättre blir det ju inte, det värsta av allt är att det är domare överlag i division 2 och ner som är kassa spelar ingen roll och det är herrar, damer eller ungdomar som spelar.

Efter handbollen bar det av till Bykupan för 18 & 20års fest för mina kusiner, dock nyktert för min del.
Det var väl mycket för att jag var så himla rädd att mitt knä skulle vika sig om jag blev för vild, finns ju en viss tendens till att det viker sig alldeles för lätt, Ja sen finns det ju en viss tendes till att det blir för vilt med ;). Men det var en trevlig fest faktiskt ganska kul och bara sitta och kolla på folk som dansar och har lite olika saker för sig när dom inte tror att någon ser!! Haha men jag SÅG.


Idag kollade jag på reprisen från gårdagens melodifestival, det var verkligen ingen höjdare!! Går bara utför.


C.


Kommentarer
Postat av: Mimman

Lycka till imorgon hjärtat. Jag kommer att tänka på dig hela dagen. Du kan ju ringa när du orkar och berätta hur operationen gick. Puss

2010-02-07 @ 15:51:33
Postat av: Pernilla

Lycka till imorgon, kommer säkert gå jättebra. Njut av att få vara riktigt hög på morfin, härlig känsla ;)

2010-02-07 @ 19:08:45
URL: http://pernilla89.blogg.se/
Postat av: Ellinor

aah va kul, :) den jag läser heter språk och skapande och är för 0-12 år.. Sen finns det ju några som riktar sig enbart på förskolan (0-6) Vilken ålder på barnen är det du vill ha?



Lycka till på operationen! det kommer gå strålande! Ses säkert hos sjukgymnasten :P

2010-02-07 @ 19:24:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0