books.

då har jag varit på vårt kära bibliotek och lånat två
böcker då jag måste liksom hitta en syssla inom det närmsta.
Jag lånade "I taket lyser stjärnorna" och "Tysta leken"
den andra vet jag inte vad det är för någon förhoppningsvis
en bra ! Sen tog jag 3 hästtidningar med, såklart !! hihi

Blev en film med Benjamin Buttons otroliga liv, har velat
se den länge så nu finally blir det av
!!


Tror jag ska försöka börja ut och gå om dagarna med,
jag menar visst det känns som tusan i knäet men
sitter jag på röven hela dagarna lär det ju inte bli bättre
av sig själv så det är bara till att ta ut kryckorna och GÅ!
Går jag ordentligt så får jag nog snart slippa dom små liven.


Dock kom mamma på att jag skulle fixa kort till mitt album som
jag fick i födelsedagspresent. Fick nämligen ett album och
presentkort nere på klarinders så kan ju lika bra ta tag i det!
Freddis Emma sa att jag kunde lägga pärlplattor med så
när jag hittar pärlor ska jag göra det med :)!!
Någon som vill ha grytunderlägg?? Haha känner mig som 5år igen.


Well well, ha en trevlig kväll.
C.


Bild från när jag och Pappa var och kollade på Stadion Cross på Ullevi i höstas


Kommentarer
Postat av: Mimman

Jag skulle jätte gärna vilja ha grytunderlägg som du har gjort:) du kan ju göra det till mig i 25 års present. Fast du får ha dem hemma ett tag då:)

2010-02-18 @ 22:42:43
Postat av: C.

Du kan få dom i förskott om du vill :) haha

2010-02-19 @ 13:46:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0