äntligen helg.

Igår hade jag faktiskt lite och göra
jag var skjuts åt mormor o morfar
och var och åkte snowracer med Alma
var ju så himla skönt väder ute så man
kunde ju inte låta bli direkt.

Sen var det träning som vanligt
motivationen tröt som vanligt så
jag satt bara och glodde.
Kom på att innan dess var jag
och hämtade snorungarna i Sjöbo
från skolan.


Idag har jag och pappa varit på City Gross och handlat lite och sen hamnade jag här, allt enligt ordningen då. Ikväll blir det att kolla på både damerna och herrarnas b-lag som spelar hemma. Kvällen räddad :) haha.

Jag saknar hästarna jätte mycket, vill verkligen rida igen!!


halvtaskig mobil bild från när jag red Tamara när Jessica var skadad.. våras tror jag det var!




C.





Kommentarer
Postat av: jessica

fan att du inte får rida efter operationen annars hade du kunnat ta hand om henne i tre veckor.!

2010-02-06 @ 12:54:49
Postat av: C.

Ja det är synd att det ligger så nära inpå annars hade det ju gått!

2010-02-06 @ 15:58:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0