12 februari

Hello allihopa.
Jag kan ju inte direkt påstå att jag har varit aktiv här inne
men jag har inte mått något vidare sen dom var inne
och rota i mitt ben. När jag åkte hem från sjukhuset
trodde jag att jag såg ljuset i tunneln men det gick över
ganska snabbt och sen mådde jag oförskämt bra.
Men i onsdags började jag må riktigt illa av alla piller
och skit och mög och blev riktig invalidiserad.
Så jag slutade ganska snabbt med de starka pillerna
så nu tar jag bara panodil och en stark när jag ska sova :)!

De fixade iaf ett nytt korsband till mig, det gamla hade börjat
läka fast i det bakre korsbandet tydligen lät dom det bara va för
det gjorde inget att de satt där kunde typ isf bara bli stabilare.
Men inget gjordes åt min menisk så den var tydligen bra igen
eller nått, dock var där lite sprickor i brosket men det gör man ju
inte heller något åt. Men nu hoppas jag bara att det blir bättre.


Lägger in några bilder sen vi bytte plåster dagen efter operationen
så känsliga tittare varnas! Om ni är jätte känsliga för där är inget blod ;)

Så jag har inte gjort speciellt mycket denna veckan
mer än att avverka x-antal avsnitt av Grey´s
idag tittade jag på damerna och herrerna. NO COMMENTS!!
Pålsson var här en sväng och mös innan hon skulle jobbe :)


I morgon blir det dejt , hihi. Singel flickornas favvonight ! Alla hjärtansdag är överskattat as hell.


PS. Linda ska ha all tacksamhet för att hon hjälper tant Caroline. :)




Kommentarer
Postat av: Ellinor

såret ser ju bra ut! :) skönt att de slapp fixa med menisken. Hoppas du snart känner dig bättre. Have a nice day!

2010-02-14 @ 11:03:51
Postat av: Ellinor

ja precis, när stygnen väl är av känner man ju att det börjar läka och bli bra.. :) Jo, det är ju antagligen just menisken som klöddar, hade aldrig problem med den innan operationen så därför ska du vara extra glad att de inte rörde din :)



Hoppas iallafall att sjukgymnastiken och kryckhoppandet går bra! :)

2010-02-14 @ 15:30:39
Postat av: molle

mysis!

2010-02-14 @ 23:05:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0