STORT GRATTIS till bror, Emma & Alma till förökningen i familjen !!

It´s a boy och han är söt som socker, sitter här mycket stolt som faster för andra gången
lika kul som förra gången. Jag satt och var nervös hela dagen igår och sen kom sms
"Det blev en påg" man blir så glad att man bara går runt och ler hela tiden :)!!

Förhoppningsvis ska jag till Ystad i morgon och checka in nykomligen :)





Idag har jag varit hos sjukgymnasten, nu har jag alla utom en övning som jag hade
före operationen + en ny :) så blev lite glad iaf !! Diskuterade med honom idag att
jag skulle börja styrketräna så funderar på att köpa ett allkort efter vi kommer hem
från spain, hjälm skvallrade att hon kanske också skulle det så We can do it TILLSAMMANS! :)

I morgon blir det fönsterputsning och lite trädgårdsarbete hos mormor o morfar, sen förhoppningsvis
Ystad och träffa Breitholtz / Johnssons :)

Sen ska vi lasta alla loppis sakerna tills lördag usch och pi och blä vi ska åka redan 05.30
suuuccckk! Men pengar är pengar ;).


Ikväll är det massage hos Linda, nice.


C.


Kommentarer
Postat av: Mimman

Han är så sjukt gullig Carro. Jag förstår att du är stolt:). När du har köpt kort så kan vi gå och träna tillsammans:-). Puss

2010-04-08 @ 16:12:41
URL: http://mimmanstenlundh.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag skar mig rättså ordentligt på brödkniven, in till benet ungefär. rekommenderas inte :S

2010-04-27 @ 19:12:28
URL: http://beem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0