I am Back

eller jag skirver iaf ett inlägg alltid något :)..

Sen jag skrev sist har det väl hänt lite saker typ fedefest som vi
i damlaget ordnade mest Mimman o Frida men vi andra hjälpte till
vid tillfället. Rikigt goa pengar fick vi in 25.000kr jävlar i hoppet :)
och vi som var där både torsdag, fredag o lördag fick mest eftersom
det blev indelat i 3 delar :) Carro var där alla 3, så nu är nog snart resan betald!

Vårfixat bilen med lagt på sommardäck tvättat osv :), de enda som var riktigt
störande var att när jag sen hade varit i stallet och haft skattjakt för ungarna
hade fågeljävlarna skitit ner halva bilen RÄVHÅL så fick bli en snabbtvätt dagen efter med.

I lördags firade vi Emilia med middag, badtunna, förfest och JÄGERS!!
Det var riktigt lyckat, det kan vara lite farligt att bada i badtunna med
speciellt mig, Linda, Cattis och Jessica det är bara vi 4 som vet vad som
hände när de andra gått in för att duscha ;) haha!!

Så nu fick ni en liten update :)

C.

Kommentarer
Postat av: Emma

Splittades inte pengarna upp på alla? :o

2010-04-07 @ 00:02:13
URL: http://beem.blogg.se/
Postat av: C.

Nä det delades upp i 3delar, torsdag, fredag och lördag..

2010-04-07 @ 13:28:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0